Univerzum usporava, vrijeme će stati u potpunosti

Agencije
Univerzum usporava, vrijeme će stati u potpunosti

Vrijeme će u budućnosti stati u potpunosti, tvrde španski naučnici, koji su izneli teoriju o isticanju vremena pokušavajući da objasne zašto se univerzum stalno širi i ubrzava.

Posmatranjem supernova, eksplodirajućih zvijezda, otkriveno je da kretanje svjetlosti ukazuje da se one kreću brže on zvijezda bližih centru univerzuma.

Međutim, naučnici tvrde da je prihvaćena teorija sile suprotne gravitaciji, poznata kao tamna energija, pogrešna i da je stvarnost da rast univerzuma usporava, prenio je "Telegraf".

Profesori Hose Senovila, Mark Mars i Raul Vera kažu da je usporavanje vremena toliko postepeno da ljudi to ne mogu primjetiti.

Oni tvrde da tamna energija ne postoji i da će vrijeme isticati do tačke kada će konačno stati, dugo nakon što planete prestanu da postoje.

Usporavanje vremena će, na kraju krajeva, značiti da će sve djelovati da se pojavljuje brže i brže, dok konačno ne nestane.
- Onda će sve biti zamrznuto, kao fotografija jednog trenutka, zauvijek – izjavio je Senovila za časopis "Novi naučnik".

Britanski naučnik Geri Gibons smatra da ova ideja nije toliko apsurdna kako zvuči.
- Mi vjerujemo da se vrijeme pojavilo tokom Velikog praska, a ako vrijeme može da se pojavi, onda može i da nestane – rekao je on.