Ovo su sve planete koje je NASA do sada pronašla

Huffington Post
Ovo su sve planete koje je NASA do sada pronašla

NASA je na misiji da "ulovi" sve planete na kojima je možda moguć život i do sada je imala poprilično uspjeha u svojoj potrazi.

Ove nedjelje Nacionalna svemirska agencija objavila je da je svemirski teleskop Kepler otkrio 833 planete od januara i tako doveo broj poznatih planeta do 3.538.

U slučaju da vam je teško da zamislite ovaj broj, NASA je napravila animaciju koja ilustruje sve planete koje je Kepler otkrio. Vizualizaciju je napravio Danijel Fabricki, i u pitanju je treća po redu koja oslikava planete koje je Kepler otkrio.

Animacija pokazuje „relativne veličine orbite i planeta u planetarnim sistemima koje je Kepler otkrio do 13. novembra", napisao je Fabricki na svojoj DžouTube stranici.

NASA je svemirski teleskop Kepler lansirala 2009. godine, a njegov cilj bio je bilježenje svemirskih tijela koje orbitiraju oko zvijezda u Mliječnom putu u nadi da će pronaći više planeta sličnih Zemlji.

Ono što su naučnici otkrili jeste podatak da su ovakve planete znatno uobičajenije nego što se to mislilo.