Otkriven dinosaurus vampir

Agencije
Otkriven dinosaurus vampir

Bizaran dinosaurus opisan kao hibrid ptice, vampira i bodljikavog praseta, otkriven je u Africi, a stručnjaci smatraju da je ovaj neobičan dinosaurus, veličine mačke, živio prije između 100 i 200 miliona godina.

Čudna životinja posjedovala je kljun poput papagaja sa dva izbačena očnjaka, kao i dugačke zube skrivene u vilici za sječenje biljaka.

Profesor Pol Sereno, sa Univerziteta u Čikagu, objavio je svoje otkriće u žurnalu Zookeys.

Ono što pored svega navedenog novootkrivenu životinju čini još čudnijom jesu iglice kojima je prekrivena poput bodljikavog praseta.

Čudno stvorenje dobilo je naziv „Pegomastax africanus ", ili „jaka vilica iz Afrike", a pripada grupi dinosaurusa poznatih kao heterodontosaurus.

„Ja ga opisujem kao mješavinu ptice, vampira i bodljikavog praseta", izjavio je Sereno.

Dinosaurus je težio kao mala mačka i stajao na svega 30 centimetara od zemlje.

Iako je vrlo rijetko za biljojede da posjeduju oštre očnjake - pojedini naučnici smatraju da su meso, ili barem mali insekti, bili dio ishrane heterodontosaurusa.

Sereno je novu vrstu zapravo otkrio 1983. godine dok se bavio istraživanjem u laboratoriji na Harvardu.

„Samo sam uzviknou Vuhu! Shvatio sam istog trenutka da je u pitanju nova vrsta. Ali mi je pažnja u tom trenutku bila okrenuta ka nekim drugim, važnijim, stvarima. Postojala je mogućnost da neko drugi takođe ostvari slično otkriće i napiše rad. U tom slučaju ja bih bio taj koji čita o otkriću umjesto da pišem o njemu", izjavio je Sereno.