Naučnici otkrili najbogatiju lokaciju sa fosilima na svijetu

Guardian
Naučnici otkrili najbogatiju lokaciju sa fosilima na svijetu

Veliko groblje kitova otkriveno je u Čileu i naučnici vjeruju da je u pitanju lokacija sa najneobičnijim fosilima morskih sisara na planeti.

Skeleti desetina kitova otkriveni su u Atakama regionu sjevernog Čilea gdje su bili zakopani između 6 i 9 miliona godina.

U članku objavljenom u žurnalu Kraljevskog društva, naučnici objašnjavaju da su kitovi završili na ovom malom prostoru kao rezultat četiri masovna nasukavanja koja su se desila u periodu od 10.000 godina.

Oni vjeruju da su životinje konzumirale toksične alge prije nego što su završile na pješčanim sprudovima poznatim kao „brdo kitova".

„Pronašli smo izumrle vrste kao što su morž kitovi – delfini koji su evoluirali i koji su posjedovali lice slično morževima. A tu su i krajnje bizarni morski ljenivci. Zaista je nevjerovatno da smo na svega 240 metara puta uspjeli da otkrijemo sve super-zvijezde morskih sisara u Južnoj Americi. Ovo je iznenađujuće gusta akumulacija vrsta", izjavio je Nikolas Pijenson, palentolog Smitsonijan muzeja.

Brdo kitova je poznato kod lokalnog stanovništva po svojim skrivenim drevnim kosturima, ali je najnovije otkriće opisano kao najbogatija lokacija sa fosilima na svijetu.

Mnogi od fosila nalaze se u savršenom stanju a naučnici vjeruju da bi uskoro mogli da otkriju još mnoštvo drevnih stvorenja.