“Golub” iz doba jure dobio “novo perje”

Agencije
“Golub” iz doba jure dobio “novo perje”

Bristol - Naučnici sa Univerziteta u Bristolu, na čelu sa paleontologom Jakobom Vinterom, nakon višegodišnjeg istraživanja konačno su uspjeli da urade detaljan kompjuterski prikaz minijaturne vrste dinosaurusa “Anchioornis hyxleyi”, koja je otkrivena još osamdesetih godina prošlog vijeka, prenose agencije.

Vrsta minijaturnog dinosaurusa veličine goluba, Anchioornis hudžleyi, koja je opisana kao nevjerovatna ptica kitnjastog perja, otkrivena je među fosilnim ostacima u Južnoj Africi osamdesetih godina prošlog vijeka, a britanski naučnici su konačno uspjeli da saznaju „do detalja” kako je izgledala.

Paleontolog Univerziteta u Bristolu, Jakob Vinter, uspio je nakon višegodišnjeg proučavanja ostataka da napravi najtačniji kompjuterski prikaz do sada.

Vinter je slučajno otkrio ovu vrstu dinosaurusa, još dok je bio student i radio istraživanja na „Harvardu”.

Odmah je bio svjestan da se radi o novoj vrsti, ali je tada odlučio da se posveti nekim ambicioznijim projektima, zbog čega je priča o ovoj vrsti dinosaurusa morala da sačeka.

Dinosaurus neobičnog izgleda živio je prije 100 do 200 miliona godina, imao je težinu i visinu kao današnji golub.

Karakterističan je po raskošnom perju i neobičnoj ćubi.