Студија показала да ли је љубав потребна мозгу

GS
Студија показала да ли је љубав потребна мозгу

Ако су страсни загрљаји дио ваше свакодневице, здравље вашег мозга може имати изненађујуће користи.

Наиме, недавна истраживања сугеришу да би изоштравање вашег памћења и здравља мозга могло доћи из љубавне игре, а једна студија открила је да су старије особе које су имале љубавне односе сваке недјеље постигле боље резултате на тестовима менталних изазова.

У студији, спроведеној на Оксфорду показало се да су учесници који су имали сексуалне активности једном недјељно постигли највише резултата у тестовима.

Студија је заснована на претходним истраживањима која су открила да су старије одрасле особе које су биле сексуално активне имале већи резултат на когнитивним тестовима од оних који нису били активни.

"Можемо само да нагађамо да ли је ово вођено друштвеним или физичким елементима – али област коју бисмо жељели да даље истражимо су биолошки механизми који могу утицати на памћење и здравље мозга", каже главни истраживач и когнитивни психолог Хајли Вригхт, пише Хелт.

Према његовим ријечима све смо ближи разумијевању зашто ова повезаност уопште постоји, који су основни механизми и да ли постоји узрочно-посљедични однос између сексуалне активности и когнитивне функције код старијих људи, преноси Политикин магазин.