Откривен диносаурус вампир

Агенције
Откривен диносаурус вампир

Бизаран диносаурус описан као хибрид птице, вампира и бодљикавог прасета, откривен је у Африци, а стручњаци сматрају да је овај необичан диносаурус, величине мачке, живио прије између 100 и 200 милиона година.

Чудна животиња посједовала је кљун попут папагаја са два избачена очњака, као и дугачке зубе скривене у вилици за сјечење биљака.

Професор Пол Серено, са Универзитета у Чикагу, објавио је своје откриће у журналу Зоокеyс.

Оно што поред свега наведеног новооткривену животињу чини још чуднијом јесу иглице којима је прекривена попут бодљикавог прасета.

Чудно створење добило је назив „Pegomastax africanus ", или „јака вилица из Африке", а припада групи диносауруса познатих као хетеродонтосаурус.

„Ја га описујем као мjешавину птице, вампира и бодљикавог прасета", изјавио је Серено.

Диносаурус је тежио као мала мачка и стајао на свега 30 центиметара од земље.

Иако је врло ријетко за биљоједе да посједују оштре очњаке - поједини научници сматрају да су месо, или барем мали инсекти, били дио исхране хетеродонтосауруса.

Серено је нову врсту заправо открио 1983. године док се бавио истраживањем у лабораторији на Харварду.

„Само сам узвикноу Вуху! Схватио сам истог тренутка да је у питању нова врста. Али ми је пажња у том тренутку била окренута ка неким другим, важнијим, стварима. Постојала је могућност да неко други такође оствари слично откриће и напише рад. У том случају ја бих био тај који чита о открићу умјесто да пишем о њему", изјавио је Серено.