Астрономи пронашли трагове ванземаљске цивилизације?

Агенције
Астрономи пронашли трагове ванземаљске цивилизације?

У звијезданом систему који је забележио телескоп Кеплер примјећене су необичне структуре које би могле да указују на присуство технолошки напредних ванземаљских цивилизација.

Џејсон Рајт, астроном са Универзитета у Пенсилванији, спрема се да објави извјештај о овом бизарном открићу, објашњавајући да би ови објекти могли да представљају гомилу ванземаљских мегаструктура.

"Били смо фасцинирани њиховим необичним изгледом. Тачно је да су ванземаљци посљедња хипотеза коју би требало да узмете у обзир када откријете нешто необично, али велика група пронађених објеката изгледа баш као нешто што би изградили ванземаљци", изјавио је Рајт за "The Atlantic ".

Звијезда названа KIC 8462852 налази се у близини Млијечног пута, између сазвијежђа Лабуд и Лира. Пажњу астронома први пут је привукла 2009. године, када је означена као кандидат чији би систем могао да садржи планете налик Земљи.

Али, KIC 8462852 је емитовала много чуднији свијетлосни образац од било које звијезде око које би могла да се окреће нека настањива планета.

"Никад нисмо видјели ништа слично. Помислили смо да би у питању могла да буде грешка, или да су подаци стигли у том облику због кретања летјелице, али све смо поново пажљиво прегледали и није било ништа од тога", изјавила је Табета Бојаџијан са Универзитета Јејл.

Она је недавно објавила научни рад у којем разматра све могуће природне узроке настанка мистериозних објеката, а за сада је задовољавајуће једино објашњење да је нека друга звезда привукла низ комета ка KIC 8462852, што би представљало готово немогућу случајност, пише "Индепендент".